Huidtherapie

De nieuwste techniek

Deze nieuwste geavanceerde 808 nm diode laser is in te zetten voor verschillende doeleinden. De magma laser bevat zowel een IPL kop als een laser kop waardoor er een breed spectrum aan huidproblemen behandeld kan worden. Hieronder leest u het overzicht:

Pigment

• Pigment kan in vele verschillende vormen voorkomen. Het kan pigment zijn als gevolg van langdurige blootstelling aan zonlicht, dit kenmerkt zich vaak rond de leeftijd van 40 jaar of hoger. Maar ook bestaat er pigment dat hormonaal te koppelen is. Hormonaal pigment kenmerkt zich door de zomer en winter verschillen. In de zomer is het pigment heel erg aanwezig en oogt het als een ‘masker’. In de winter trekt het juist weg waardoor het soms zelf niet meer zichtbaar is. Afhankelijk van het soort pigment wat zichtbaar is word hiervoor een behandelplan opgezet en hiermee het pigment behandeld.
  • Gemiddeld zijn er 2-4 behandelingen nodig met een interval van 4-6 weken.
  • Kosten vanaf 100 euro per behandelingen ook kan er een pakket afgenomen worden. De kosten kunnen gefactureerd worden aan uw zorgverzekeraar.

Couperose

• Op het moment dat je huid roodheid vertoont, kan dit verschillende oorzaken hebben. Het kan uiten in gesprongen vaatjes of juist een egale roodheid maar soms ook een combinatie van beide. Tijdens het consult word er beoordeeld wat voor couperose het is en op basis daarvan een behandeladvies gegeven.
  • Gemiddeld zijn er 3-6 behandelingen nodig met een interval van 4-6 weken.
  • Kosten vanaf 50 euro per behandeling en kunnen gefactureerd worden aan uw zorgverzekering.

Rosacea

• Een huidaandoening waarvan de oorzaak nog steeds onbekend is maar wel gekoppeld word aan ons interne gezondheidsstelsel. Daarom word deze behandeling niet alleen van buiten behandeld maar ook van binnen. Met de laser kan de roodheid gereduceerd word en ontstekingen door middel van een peeling. De combinatie is uiteindelijk de kracht van deze huidaandoening te kunnen verbeteren.
  • De kosten kunnen gefactureerd worden aan uw zorgverzekering

Verbetering huidconditie algemeen

• Naast het specifiek behandelen van verschillende huidaandoeningen beschikt de Magma laser ook over een ND YAG laser. Naast deze laser te gebruiken voor de bacterie bij acne te vernietigen en vaatjes te verwijderen kan deze ook voor een betere doorbloeding ingezet worden van de huid. Door de warmte stimuleert het de werking van de huid en daardoor ook het collageen en elastine. Een mooie behandeling i.c.m. een oppervlakkige peeling zoals de Milk peel, Pinkpeel of de vitamine C voor een diepere werking en een extra glow naar de behandeling.
  • Kosten vanaf 100 euro per behandeling.

Acne

• Ook voor acne geld dat er een driehoekige aanpak nodig is om het probleem aan te pakken. Acne word namelijk zowel van binnen als van buiten veroorzaakt. Door het toepassen van een de health check worden de nutriënten van jouw lichaam specifiek in kaart gebracht en gekeken waarin jouw lichaam te kort schiet. Met de laser (ND-YAG) behandelen we de propion bacterie en met de IPL pakken we de littekens of restplekken aan. Ook word er gebruikt gemaakt van de Maskpeel die zich richt op de talgproductie. Hierdoor zal de acne rustiger worden en de huid meer egaal ogen.
  • Kosten voor de acne behandeling is een pakket van 6 behandeling voor 360 euro met een gratis health check. Deze kan gefactureerd worden aan uw zorgverzekering.

Laserontharing

• Als gevolg van medicatie gebruik, erfelijke belasting of een overproductie aan hormonen ontstaat er ongewenste haargroei maar ook als cosmetische factor. De magma laser bevat een diode laser welke ingezet kan worden om haren te verwijderen. De behandeling is kort en het resultaat zal snel ervaren worden.
  • Gemiddeld genomen zijn er tussen de 6-10 behandelingen nodig met een interval van 4-6 weken. Afhankelijk van haardikte, huidtype en oorzaak. Tijdens het consult word dit met u besproken en de verwachting hierover uitgesproken.
  • Kosten vanaf 50 euro, zie een uitgebreid overzicht in onze prijslijst.

Voor elk huidtype

De behandeltijd is een stuk korter met een buitengewoon goed resultaat. Door “Milo” de automatische melanine meter en de geïntegreerde huidtype analyse word het huid en haar type bepaald. Daardoor wordt een veilige behandelomgeving gecreëerd voor alle huidtype. Zonder risico op verbranding of beschadiging.

Prijzen

Een volledig overzicht van alle prijzen voor elke behandeling kunt u in onze boekings omgeving vinden. Deze kunt u openen door hier te klikken. Klik op de knop “Huidtherapie” en scroll naar “Laser ontharen”.

Wil je in contact met ons komen?